اجاق پادیسان شیشه مشکی مدل پارامونت
بهترین اجاق گازهای ساتیسان و پادیسان | اجاق گاز های فردار، طرح فر، توکار و صفحه ای

شرکت ساتیسان و پادیسان ، به عنوان تولید کننده ی انواع اجاق گاز های فردار و بدون فر در کشور می باشد. این شرکت با استفاده از مواد اولیه ی داخلی و کیفیت بالا سال هاست که در این صنعت مشغول تولید انواع اجاق گاز می باشد. در مقابل یک شرکت دیگر نیز در تولید اجاق گاز در کشور فعال است که با نام تجاری ساتیسان شناخته می شود.

شرکت ساتیسان که کار خود را در زمینه ی تولیدات صنعتی در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد، با گذشت چند سال و در اواخر دهه ی هشتاد شمسی با توجه به نیاز بازار تصمیم گرفت اجاق گازهای مبله تولید کند. موفقیت چشم گیر این شرکت توانست آن را به تولید کننده ای که در بازار ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد، تبدیل کند.

هر دو شرکت محصولات متفاوتی را در این سال ها روانه ی بازارهای داخلی وکشورهای دیگر کرده اند که از لحاظ کیفیت بسیار مرغوب می باشند.

 

از دیروز تا امروز، تولیدات پادیسان و ساتیسان

BABANOOEL-SATISUN.از زمانی که بشر توانست با اختراع آتش یاد بگیرد که غذا را چگونه بپزد و گرم کند میلیون ها سال می گذرد. این واقعه ی بشری، همیشه دست خوش تغییرات بوده تا زمانی که انسان های متمدن و معاصر در همین چند ده سال پیش توانستند اجاق گاز را بسازند و به شکل های امروزی در آورند. در ابتدا اجاق گازهای تولیدی در شرکت ها بصورت کاملا ساده و شامل اجاق های ۳ شعله، ۴ شعله و۵ شعله بودند. چیزی به اسم فر وجود نداشت و با توجه به نیاز بازار و مردم، تولید کنندگان توانستند با اضافه کردن فر به اجاق ها تغییر بنیادینی در اجاق گازها پدید بیاورند.

شرکت پادیسان هم از این قافله جا نماند و توانست هم گام با تغییرات جلو برود و امروز جزء بهترین تولید کننده های اجاق گاز در بازار داخل و خارج از کشور می باشد. شرکت ساتیسان نیز با ورود به زمینه تولید اجاق گاز توانست جایگاه ویژه ای کسب کند.

تولیدات دیروز این دو شرکت شاید فقط اجاق گازهای ساده یا فر دار بودند اما امروز این روند تولید تغییر اساسی کرده است. دیگر خبری از اجاق گازهای ساده ی قدیمی نیست. جایگزین فعلی اجاق گازهای ساده، اجاق های طرح فر هستند که به دلیل پایین آمدن قدرت خرید از سمت مردم، فروش خوبی دارند و این بخاطر قیمت پایین این محصول است.

از اجاق گازهای طرح فر که بگذریم، می بینیم هنوز هم اجاق گازهای فردار طرفداران زیادی دارند. فرهای امروزی دیگر مثل گذشته نیستند. فر زمان دار و هوشمند، تایمرهای دیجیتالی و امکانات جدید دیگر که همگی مرهون پیشرفت تکنولوژی هستند.

شرکت های پادیسان و ساتیسان توانستند با تولید اجاق گازهای صفحه ای (گازی، برقی) و فرهای توکار، نظر مشتریان را به خود جلب کنند. این در رضایت مشتریان و استفاده کنندگان کاملا مشهود است.

قصد داریم چند نمونه از پر طرفدارترین های تولیدات پادیسان و ساتیسان را برایتان معرفی کنیم که در حال حاضر می توانید با تخفیف ویژه و استثنایی و یا به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی “بابانوئل” خریداری کنید.

 

بهترین مدل های پادیسان:

 

اجاق پادیسان شیشه مشکی مدل پاسفیک

اجاق پادیسان شیشه مشکی مدل پاسفیکاین محصول از زیباترین اجاق گازهای شرکت پادیسان می باشد. یک اجاق گاز صفحه ای با ۵ شعله که جنس شیشه ی آن سکوریت می باشد. ترموکوپل تایم دار و فندک خودکار از امکانات دیگر این اجاق گاز شیک و زیباست. استفاده از این اجاق گاز برای خانه هایی با طراحی و دکوراسیون مدرن می تواند گزینه ی منحصربه فردی باشد.

فندک تعبیه شده در این اجاق گاز به گونه ای است که دیگر مثل اجاق های قدیم نیاز نیست با دو دست یکی فندک و دیگری شعله را بگیرید، می توانید با یک دست و آن هم فقط با چرخاندن شعله، اجاق را به راحتی روشن کنید.

شعله همیشه به رنگ آبی خواهد بود. زیرا از سرشعله های ساباف) SABAF) در این اجاق گاز استفاده شده است. دیگر نگران سر رفتن شیر و غذا نباشید، ترموکوپل این اجاق، ظرف ۱۵ ثانیه عمل کرده و به طور اتوماتیک قطع می شود.

 

اجاق پادیسان شیشه مشکی مدل پارامونت

اجاق پادیسان شیشه مشکی مدل پارامونتاین اجاق گاز هم مثل مدل پاسفیک می تواند جلوه ی زیبایی به فضای آشپزخانه ی مدرن شما بدهد. فندک خودکار و ترموکوپل تاپ-تایم از امکانات این اجاق است. شیشه ی سکوریت و ۵ شعله دارد که تفاوت ظاهری آن نسبت به مدل مشابه یعنی پاسفیک، این است که شعله ی پنجم به جای قرار گرفتن در گوشه، وسط تعبیه شده است.

 

فر توکار پادیسان شیشه مشکی مدل پابلو

اجاق گاز ساتیسان مدل ۹۱۴این فر مناسب خانم هایی است که در آشپزخانه ی مدرن خود یک اجاق گاز صفحه ای شیک دارند و می خواهند در کنار آن از امکانات یک فر نیز بهره ببرند. فرگاز پادیسان مدل پابلو که فر گازی و برقی دارد، می تواند ۸ برنامه ی پخت به شما ارائه کند. جوجه گردان نیز از امکانات این فر توکار است. نمای تمام شیشه ای مشکی آن، جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. شیشه ی سه لایه متحرک و نمایشگر دیجیتالی لمسی آن، کار با فر را به کاری لذت بخش تبدیل کرده است.

برترین مدل های ساتیسان:

 

اجاق گاز ساتیسان مدل ۹۱۴

 

اجاق گاز ساتیسان مدل ۹۱۱

از محصولات پرفروش و پر طرفدار شرکت ساتیسان است که نظر هر خانم خانه داری را به خود جلب می کند. اجاق گاز ساتیسان مدل ۹۱۴ در دو رنگ تولید می شود، استیل و سفید. تفاوت شان فقط در قیمت است که استیل آن گران تر می باشد. از امکانات آن می توان به ولوم های باکلایت، شیشه ی اپتیمایز و صفحه دیجیتال لمسی اشاره کرد. همچنین این مدل از اجاق گازهای ساتیسان یک سپر نشکن از جنس چدن دارند. مشعل فر آن، ایتالیایی است و نوع کلاف بکار رفته در آن از آلومینیوم است. ۵ شعله و دارای موتور جوجه گردان است. زمان سنج و پایه ی قابل تنظیم نیز دارد.

خلاصه باید گفت از یک اجاق گاز مدرن هر امکاناتی بخواهید و مد نظرتان باشد، ساتیسان ۹۱۴ با خود دارد.

 

اجاق گاز ساتیسان مدل ۹۱۱

فر توکار پادیسان شیشه مشکی مدل پابلو

به جرات می توان گفت اجاق گاز ساتیسان مدل ۹۱۱ مطابق با سلیقه ی هر خانم کدبانویی است که راحتی و آسایش را در پخت و پز می خواهد. یک اجاق گاز ۵ شعله ی زیبا و شیک با سپری از جنس چدن و نشکن، با سیخ و موتور جوجه گردان، سر شعله ی سری F و پلوپز دووال، مشعل ایتالیایی و فن ترکیه ای.

تایمر دیجیتال و تمام ترموکوپل از دیگر ویژگی های این اجاق گاز می باشد. تمام استیل و براق بودن این مدل، زیبایی آن را دو چندان کرده است.

 

سخن پایانی

در بازار لوازم خانگی، برندهای ایرانی زیادی مشغول به فعالیت هستند که کیفیت محصولات آن ها با محصولات برندهای جهانی برابری می کند. بابانوئل سعی دارد با به فروش رساندن محصولات برندهای ایرانی در سراسر کشور به پیشرفت و توسعه تولیدات ملی خدمت کند. شما با خرید از بابانوئل علاوه بر بهره مندی از محصولات با کیفیت و همینطور امکان خرید اقساطی تمام لوازم خانگی، کمک شایانی به رشد و ارتقای برندهای ایرانی و تولیدات ملی خواهید کرد. شما در فروشگاه اینترنتی بابانوئل امکان مقایسه قیمت ها، کیفیت و امکانات و ویژگی های تمام محصولات را خواهید داشت.